Bahňák, kterej profrčí i tím největším sajrajtem
Jsem nadupanej brácha klasický vlčí sedmistovky. Oproti čtyřkolce XWolf 700i EPS jsem vyrostl v těhle věcech:
✓ Alu kola o dva palce větší. Brácha drandí na 12", já válím na 14".
✓ Větší pneušky s brutálním vzorkem. I když ta zdrobnělina tu fakt nesedí. Je to spíš brutální vzor. Oproti bráchovi mám i větší velikost gum. Vpředu nosím 27×9-14". Vzadu dokonce 27×11-14".
✓ Vodní chladič a vytažený sání na předním nosiči. A samože taky v pořádným krytu. Ať už vlítneš do jakýhokoliv bordelu, chladič se nezalepí. Takže žádný strachy, že bys v bahnisku uvařil motor.
✓ Origoš kryt podvozku. A né ledasjakej. Běžně dostaneš ochranu z tenkýho plastu, nebo si musíš zhruba za 10 litrů dokoupit něco betelnějšího. U mě můžeš bejt v klidu. Už v základu mám kryty ramen z hliníkový slitiny. Středovou část a nášlapy zase kryje 8 mm tlustej plast. To je dokonalá ochrana podvozku i v tom nejdivočejším terénu.
✓ Stavitelná tuhost podvozku. Tohle je fakt pecka! Díky mejm plynovo–kapalinovejm tlumičům s externí nádobkou si našteluješ tuhost podvozku podle sebe.
✓ Ochranný rámy v základu. Přední i zadní chrániče dostanu automaticky už ve výrobě. Jinak tahle sada stojí necelejch 8 tisíc peněz.
MUD dá blátu MAT!
Suma sumárum: Za všechny tyhle vychytávky dáš oproti klasickýmu sedmikilu jen o směšnejch 20 talířů víc. Sám vidíš, že na tuhle částku by ses dostal skoro už jen za to, kdyby sis dokupoval kryt podvozku a ochranný rámy. Takže jestli chceš brázdit fakt náročnejma terénama, tak není o čem…
Jak už napovídá můj název, jsem prostě bahňák. Ideální quad do blátivejch podmínek. Nenechej se vyšachovat terénem. Spolu dáme blátu mat. Až omrkneš mý parametry, dáš mi za pravdu.