Výrobci / značky

Jak nakupovat?

Úvod E-SHOPJak nakupovat?

NÁVOD OD A DO Z


1.  Výběr produktu
     a)  z našeho katalogu v levé části stránky si vyberte produkt, o který máte zájem
     b)  upřesněte počet kusů vybraného produktu (počet kusů, které máme skladem vidíte nad tlačítkem "Do košíku")
Poznámka: U některých položek je u dostupnosti znázorněn oranžový symbol " ! ", tyto položky jsou většinou na skladě u našeho dodavatele v zahraničí. Standartně zde pro Vás tyto položky objednáváme každé pondělí a neúčtujeme Vám poštovné ze zahraničí k nám ve výši 13€ (325,-CZK). Zboží od dodavatele k nám dorazí již následující den v úterý a ten samý den putuje k Vám. Pokud požadujete takovéto zboží objednat ihned a mít jej doma již za dva dny, vložíte tyto položky do nákupního košíku. Až budete při odesílání objednávky zadávat Vaši adresu, budete mít možnost u povinného zaškrtnutí souhlasu s obchodními podmínkami, také zaškrtnout políčko "Doprava expres". V tomto případě objednáváme pro Vás toto zboží ihned. Pakliže objednávku odešlete do 14.00hod, můžete ji očekávat již za dva dny. Bude Vám ale naůčtováno poštovné ve výši 13€ (325,-CZK) k běžnému poštovnému.
     c)  vybraný produkt vložte do košíku pomocí tlačítka "DO KOŠÍKU"
     d)  pokračujte v nákupu anebo přejděte k odeslání objednávky tlačítkem "Pokračovat"


2.  Položky v košíku
     a)  stav nákupního košíku je možné průběžně kontrolovat stiskem tlačítka "NÁKUPNÍ KOŠÍK" v pravém horním rohu obrazovky
     b)  položky v košíku můžete mazat anebo upravovat jejich počet


3.  Kontrola a odeslání objednávky
     a)  máte-li vybráno a chcete odeslat objednávku, přejděte do košíku pomocí tlačítka "NÁKUPNÍ KOŠÍK"
     b)  překontrolujte anebo opravte počet kusů u jednotlivých položek
     c)  ujistěte se, že opravdu chcete vybrané položky, jinak je smažte
     d)  vyberte způsob dopravy
          I.   UPS = přepravní společnost + stát do kterého budeme Vaši objednávku zasílat (Pokud nenajdete v seznamu Váš stát, kontaktujte nás pro ověření jiné možnosti zaslání) Viz stránka "KONTAKTY"
          II.  Osobní odběr - Tuto možnost zvolte, pokud si přejete objednávku vyzvednout osobně u nás v prodejně na adrese: Všeborovice 98, 362 63 Dalovice. Objednávku je nutné na místě zaplatit v hotovosti. Nepřijímáme platební karty.
     e)  vyberte způsob platby
          I.   Dobírkou v České Republice - tuto možnost zvolte, pokud si přejete nechat zaslat Vaši objednávku na území České Republiky a přejete si zaplatit dobírkou. Přepravní společnost od Vás vybere hotovost v místě doručení zásilky.
          II.  Dobírkou na Slovensku - tuto možnost zvolte, pokud si přejete nechat zaslat Vaši objednávku na území Slovenska a přejete si zaplatit dobírkou. Přepravní společnost od Vás vybere hotovost v €, na místě doručení zásilky.
          III. Předem na korunový účet (CZ) - tento druh platby je určen pouze pro zákazníky z ČR, kteří tímto způsobem platby mohou ušetřit na poštovném. Celkovou sumu za Vaši objednávku včetně poštovného odešlete na účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky. Na email prodej@atvcentrum.cz nám zašlete informaci o provedené platbě. Objednávku odesíláme ihned po připsání částky na náš účet.
          IV.  V hotovosti - tuto možnost vyberte, pokud si objednávku přejete vyzvednout u nás v prodejně na adrese Všeborovice 98, 362 63 Dalovice. Pozn.: Platební karty nepřijímáme!
Poznámka: Pokud jste si vybrali jako možnost platby "Přededem na účet", bude Vaše objednávka expedována ihned po připsání částky na náš účet. To vše za předpokladu, že je zboží u nás na interním skladě prodejny. Tuto skutečnost možno ověřit telefonicky nebo e-mailem.
      f)  stisknutí tlačítka "Pokračovat“ Vás posune na stránku "Přihlášení", kde vyplňte Váš email a zaškrtněte zda jste náš registrovaný zákazník, či zde nakupujete poprvé. Registrace je pro Vás velkou výhodou. Jednak po Vašem přihlášení máte vždy v budoucnu přehled o všech Vašich objednávkách, včetně položek, které jste u nás kdy zakoupili. Jako registrovaný zákazník dostáváte pravidelné slevy z nákupu a také budete vždy vědět jako první o všech akcích a výprodejích, které právě chystáme. Systém Vás pozná dle emailové adresy pod kterou jste u nás již nakupovali a nebudete tak muset pokaždé zadávat všechny údaje. Vaši adresu a kontakty zadávejte pečlivě, používejte diakritiku, pokud nakupujete na firmu, zaškrtněte tuto volbu a vyplňte IČ a DIČ. Toto platí také pokud jste firma ze zemí EU a máte přiděleno DIČ plátce DPH. Náš systém Vaše DIČ ověří z dostupných zdrojů a nebude Vám účtováno DPH. Fakturace a tisk štítků na balíky používá Vámi zadaná data, proto opravdu vyplňte vše bez chyb! Pokud bude na balíku špatná adresa, nemůžeme ručit za správné doručení. Telefonní číslo zadávejte v mezinárodním formátu např.: +420111222333. Pokud zadáte špatné telefonní číslo, řidič přepravní společnosti se Vám nedovolá! Důležitá je rovněž emailová adresa na kterou dostáváte zprávy o stavu objednávek, čísla balíků včetně odkazu na jejich sledování. Je zde také pole pro Vaši poznámku k objednávce, kde nám můžete zanechat vzkaz.
      g)  dalším stisknutí tlačítka "Pokračovat" se dostanete na stránku kontroly údajů, kde zkontrolujte položky, způsob dopravy a platby, případně se vraťte a údaje opravte.
      h)  následuje povinné udělení souhlasu s obchodními podmínkami
      i )  políčko "Dodat pouze kompletní objednávku" zaškrtněte pokud chcete dostat všechno zboží z objednávky najednou. Jestliže Vaše objednávka obsahuje zboží, které máme na skladě, ale i zboží, které nemáme skladem a nezaškrtnete toto políčko, zašleme Vám pouze skladové zboží. Zbylou část objednávky odesíláme až po jejím naskladnění a účtujeme Vám znovu poštovné. Zvažte tuto volbu, pokud víte z naší online skladové dostupnosti, že u produktu svítí málo, nebo 0 ks na skladě.
      j)  pokud jste si jisti správností údajů v objednávce, odešlete ji závazně stisknutím tlačítka "Odešli objednávku"


4.  Potvrzení přijaté objednávky
      a)  na Váš e-mail by mělo přijít automatické potvrzení objednávky s veškerými údaji o objednávce
      b)  zkontrolujte Vaši objednávku
          I.  Pokud najdete nějakou chybu, neprodleně nás informujte na email: prodej@atvcentrum.cz, nebo telefonicky na číslo +420777736174.
          II. Při komunikaci nezapomeňte uvést číslo objednávky
       c)  Vaše objednávka se začíná zpracovávat
          I.  Jestliže byla objednávka uskutečněna v pracovní den do 13.00 hod, bude se zasílat po ČR na dobírku a položky z objednávky jsou skladem, můžete ji očekávat následující pracovní den. Do ostatních zemí najdete termíny doručení na stránce "Doprava a platba"
          II. Když zboží není skladem a v dostupnosti svítí "Na dotaz" budeme Vás v co možná nejkratším termínu informovat o termínu dodání
          III.Zvolili jste si "Osobní odběr" ? Vyčkejte až Vás budeme kontaktovat telefonicky, nebo emailem, že je pro Vás objednávka připravena k vyzvednutí v naší prodejně na adrese: Všeborovice 98, 362 63 Dalovice. Otevírací dobu najdete na stránce "Kontakty"


5. Po převzetí objednávky od přepravce
       a)  zjistíte-li poškození balíku, ihned tuto skutečnost reklamujte u dopravce. Sepište na místě protokol o poškození
       b)  zboží v balíku pečlivě překontrolujte
       c)  v případě problémů nás kontaktujte prodej@atvcentrum.cz


 

Copyright 2013 - 2024 © ATVmoto CENTRUM s.r.o.